Pozycjonowanie google, a SEO

Pozycjonowanie google, a SEO

W praktyce trzeba być zawsze szczerym wobec klientów i dać im do zrozumienia, że ustalony czas realizacji danego projektu SEO jest oparty na szacunkach i faktach empirycznych, tak więc wyniki zostaną osiągnięte na czas.


Pozycjonowanie google, a istota SEO

W tym momencie mamy już cały komplet informacji umożliwiających stworzenie planu strategicznego dla naszego projektu SEO. To właśnie tu rodzi się synergia pomiędzy SEO i marketingiem internetowym - według nas, te dwa pojęcia powinny być zawsze brane pod uwagę i łączone za sobą (jak już obszernie omówiliśmy) po to, aby projekt był solidny i doskonalony w miarę upływu czasu. Aby kampania SEO zakończyła się sukcesem, należy koniecznie poznać cel odwiedzających oraz ich potrzeby poprzez stosowną analizę rynku, jeżeli wskazuje się na pozycjonowanie google http://mateuszkozlowski.pl/.


W międzyczasie, dla wspomożenia zrealizowanych operacji SEO warto podjąć działania marketingowe w sieci lub uruchomić SEM (search engine marketing), jak reklamy na witrynach lub kampanie PPC (pay per click). Możemy więc stwierdzić, że aby działać na wszystkie strony (przysłowiowe 360°), musimy pracować w synergii z tymi narzędziami i od początku mieć bardzo jasno określoną strategię do realizacji, będąc cały czas świadomi, że będzie ona mogła być modyfikowana i modelowana na podstawie realizowanych działań.


Kolejna faza do uwzględnienia w modelu SEO i SEM to poprawa indeksowania witryny bądź strony internetowej poprzez oddziaływanie na konkretne czynniki, takie jak banery, kod HTML oraz modyfikacje layoutu czyli struktury witryny. Tego typu optymalizacje on page umożliwiają tworzenie synergii z wyszukiwarkami i czynienie treści bardziej atrakcyjnymi. W rzeczywistości bowiem, dobra struktura nawigacji, prawidłowe wykorzystywanie linków, właściwa organizacja nazw plików i wykorzystywanie dynamicznych URL-i to elementy, które mogą działać na naszą korzyść w procesie indeksowania witryny.